Effektivt og omkostningsfrit

Som leverandør får du først og fremmest mulighed for distribution uden provisioner, gebyrer eller andre salgsomkostninger - det er den store forskel på Meeting Manager og de fleste andre online platforme.

Meeting Manager handler også om profilering, om at forstærke relationerne til kunderne og om at maksimere conversion:

  • Er dine kundeaftaler indgået via Meeting Manager - eller manuelt uploadet - bliver du altid vist først på alle de søgninger, kunderne laver i dit område;
  • Har du uploadet rabatpriser på Meeting Manager bliver du vist umiddelbart efter de leverandører, kunden har aftaler med (medmindre du har en aftale; så bliver du vist øverst under alle omstændigheder)

Besvar forespørgsler direkte

Ligesom kunderne har adgang til en FAST TRACK-mulighed til deres forespørgsler, har du adgang til en tilsvarende facilitet til dine tilbud: Når kunden vælger at få et tilbud fra dig, modtager du en mail fra systemet. Den indeholder et link til en side, hvor du straks ser kundens forespørgsel, kan angive dit pristilbud og sende det direkte til kunden. Og selvfølgelig gemmes alt i projektfilen, så du kan komme tilbage til det senere.

DM Net Rates

Vi bliver ofte spurgt om der er mulighed for at påvirke sin placering på kundernes søgninger - og det er der: DM Net Rates er vores rabatprogram og deltager du her, bliver du vist øverst (hvis kunderne ikke har nogen direkte leverandøraftaler i det søgte område) og ellers umiddelbart efter de leverandører, kunden har aftale med.

Der gælder helt simple regler: Vi måler din rabat mod din listepris og højere rabatter bliver vist før lavere. Og hele rabatten går til kunden - helt i overensstemmelse med vores forretningsfilosofi.

Al den support, du skal bruge

Selvom Meeting Manager er gratis, har du selvfølgelig adgang til den support, du skal bruge - du ringer eller skriver bare:

  • Telefon: +45 4048 3201
  • Mail: support@meetingmanager.dk

Mulighed for logo-visning

Du kan vælge at få dit logo med på systemet. Det betyder, at dit logo bliver vist alle steder, hvor dit hotel eller mødecenter bliver vist - for eksempel på alle søgninger (visninger), på mails til kunder. At få logo på systemet koster 995,- (ekskl. moms) kroner per år og vil gøre dig langt mere synlig og genkendelig.

Meeting Butler

Spar masser af tid - og penge: Meeting Butler er vores concierge-service. Den kan bruges af alle "nå…

Mødeplanlæggere

Modulet til mødeplanlæggere er udviklet i samarbejde med professionelle brugere og indeholder alt hv…

Indkøbsansvarlige

Takket være meget præcise og komplette data om indkøb og forbrug kan du nu håndtere møder med samme …

Leverandører

Som leverandør får du først og fremmest mulighed for distribution uden provisioner, gebyrer eller an…